6 dagen mountainbiken voor een

Betere gezondheid in Afrika!

Gratis brochure?
Klik hier

Sponsorwerving

Iedere deelnemer aan Africa Classic brengt minimaal € 5.000 sponsorgeld mee. Hiermee draag je bij aan een betere gezondheid in Afrika: een prachtig doel! Gelukkig blijkt het sponsorwerven met de juiste aanpak altijd veel makkelijker en sneller te gaan dan iedereen in eerste instantie denkt. Zodra de knop is omgezet, gaat het balletje rollen en begint de voorpret. Sponsorwerven is namelijk ontzettend leuk!

Na inschrijving bieden wij

Tools & downloads
Persoonlijk contact
Plan op maat
Nieuwsbrieven
Webinars
Advies oud-deelnemers

Ideeën ter inspiratie

“Sponsorwerven is spannend, onverwacht leuk en maakt trots. De sleutelfactor tot succesvol sponsorwerven is acties organiseren die bij jou passen. Dit avontuur staat zeker in de top 5 van mijn mooiste belevenissen.” - Bart Jongbloed
“Je moet het dichtbij jezelf houden en zorgen dat je gelooft in wat je vertelt. Daardoor overtuig je anderen en word je creatief. ” - Willemijn Hugenholtz
“Amref is duidelijk een alom gerespecteerde organisatie in Afrika, die veel goed werk verricht voor de bevolking. Ik weet zeker dat mijn sponsorbijdrage goed terechtkomt. ” - Olaf van der Wijngaard
“Africa Classic brengt het maatschappelijk verantwoord ondernemen, de sportieve inspanningen die mensen samenbrengen, en ouderwets idealisme waarmee je de wereld beter maakt, bij elkaar. Dat inspireert ons.” - Intermax, sponsor
“Als ik een jaar geleden had geweten wat voor waanzinnige beleving Africa Classic zou worden, had ik me geen seconde afgevraagd of de energie en tijd die voor het sponsorwerven nodig was het waard is!” - Marc Nuijten
“Met veel plezier kijk ik terug op een fantastische reis door Afrika. Mede door het sponsorwerven en de daarbij behorende voorbereidingen heb ik ontzettend veel respect gekregen voor Amref en het belangrijke werk dat Amref doet in Afrika.” - Tanja Jagtenberg

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen